2015. február 6., péntek

Bubu belendül


Már régóta tervezgettem egy blogot, de valahogy sosem tudtam belekezdeni. Az egyik este aztán megszállt a szokásos nyugtalanság, ami végül itt öltött testet.
Sok minden kavargott a fejemben, csak egy volt biztos: a név. Bubunak nővérem nevezett el jópár éve, és szintén ő adta nekem a BubuTravel nevet, amikor elkapott a szokásos utazási láz, és hipphopp leszerveztem egy 10 napos bosznia-hercegovinai nyaralást - sokkal olcsóbban, mint az utazási irodák.

Időről időre megszáll a felfedezés vágya. A legtöbb esetben bevillan egy ország, vagy egy város, amire rákeresek a neten. Aztán jönnek a szokásos szállásoldalak (booking, airbnb, stb.), röpülnek a 20 percek, és máris azon kapom magam, hogy előttem hever egy komplett utazási terv. Persze az esetek többségében az úticél csak álom marad, de nagyon jó álmodozni is!

Az elmerengő tervezgetések mellett számos utazás, kirándulás emléke él bennem. Ezeket is szeretném szépen lassan visszaidézni, hogy ne csak felvillanó, röpke érzésekként létezzenek.



Frissítés


Eltelt két év, megszületett jó néhány poszt. Közben megérett az idő egy kis megújulásra. Új nevet választottam, mert úgy érzem, ez kifejezi a két ország (Olaszország és Bosznia-Hercegovina) iránti szeretetemet. Érdekes módon pont ezekkel az élményekkel vagyok a blog adósa, hiába jutnak akár egy átlagos hétköznap is számtalanszor az eszembe, még nem sikerült megírnom őket. Boszniai tartozásomból leróttam már egy kicsit, de a 2013-as első találkozást nem sikerült még szavakba öntenem. Talán attól félek, ha leírva látom az eseményeket, helyszíneket, nem tükröznék hűen a valóságot.