2015. március 17., kedd

Bubu szervez: Bergamo és Milánó


A tegnapi és a mai nap a példája, hogy milyen gyorsan is lehet hosszú hétvégét tervezni és szervezni. És az egész ráadásul a véletlen műve. Tegnap délelőtt egy útifilm sorozatot kerestem a neten, mikor egy blogra leltem. A legfrissebb bejegyzés egy milánói hétvégéről szólt. Mivel ez a város is a távlati tervek között szerepel, beleolvastam és olyan infók birtokába kerültem, amitől leesett az állam...

Megtudtam, hogy Milánó egyik fapados reptereként ismert Bergamo egy igazi ékszerdoboz, benne a nekem az olasz hangulatot jelentő kisvárosok minden kellékével: dombtetőn trónoló óváros, hangulatos keskeny utcák, elbűvölő terek. Egy újabb csoda!

Forrás: en.wikipedia.org

Délutánra szinte már mindent tudtam. Repjegy árak, szállások, Bergamo Card, turistajegy, Bergamo-Milánó vasúti menetrend J Dorkát sem kellett sokáig győzködni és Anyu is lelkes volt, de azért aludtunk rá egyet. Ma délután viszont összeültünk, átbeszéltük a terveket, miket szeretnénk megnézni, mikor érkezik/indul a repülő. Este 7-re a szállást lefoglaltuk, repjegyeket megvettük.

Eldőlt: május közepén négy napot Bergamoban és Milánóban töltünk.